"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان

با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

.** به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.. .**

با گذشت دو هفته از تهاجم ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و درحالیکه وجدان‌های بیدار در سراسر جهان در اندوه این مصیبت نشسته‌اند، اما گویا در ایران اسلامی که پرچمدار افشاگری علیه توحش رژیم صهیونیستی است، عده‌ای از تریبون‌دارهای سیاسی و رسانه‌ای پی‌گیری دعاوی جناحی و حزبی را بر انعکاس مظلومیت فلسطینیان و سبعیت صهیونیست‌ها ترجیح می‌دهند.

نمونه بارز گزاره فوق را می‌توان در تیترهای صفحه نخست برخی روزنامه‌های منتسب به جریانی خاص به وضوح و بدون شرح مشاهده کرد.

1

2

3

4

 در شرایطی که هرروز بر تعداد قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم محصور غزه افزوده می‌شود و حتی رسانه‌های بین‌المللی وابسته به دستگاه تبلیغاتی استکبار به منظور القاء بی‌طرفی به انعکاس وقایع غزه (البته با کوچک نمایی) می‌پردازند، اما گویا مطبوعات منتسب به جریان مزبور در فضای دیگری سیر می‌کنند و برایشان آزادی احزاب، انتخابات مجلس آینده، خداحافظی یک فوتبالیست و زیرسیطره ادبیات بودن تئاتر از اولویت و ارزش خبری بیشتری نسبت به فاجعه غزه برخوردار است.


نگاهی گذرا به صفحات نخست نشریات بین‌المللی که حمایت دولت‌هایشان از جنایات رژیم اشغالگر قدس علنی است و ارتباط آن‌ها با یک واسطه به سران رژیم صهیونیستی برمی‌گردد نشان می‌دهد حتی این رسانه‌ها هم نتوانسته‌اند چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه ببندند.

در ذیل این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه‌های آمریکایی و انگلیسی الصاق شده است که دولت‌های هر دو کشور به وضوح و آشکارا از جنایات صهیونیست‌ها در غره حمایت کرده‌اند اما این روزنامه‌ها با وجود حمایت‌های مالی و نظامی گسترده‌ دولت‌هایشان نتوانستند تیتر یک خود را به فاجعه انسانی صهیونیست‌ها در غزه اختصاص ندهند.


5

6

7

در همین رابطه امروز روزنامه جوان یادداشتی با عنوان " نه غزه!نه لبنان!فقط خود خودمان! " منتشر کرده که برای مشاهده آن اینجا را کلیک کنید.

 


امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

درباره : روز جهانی قدس ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
ویروس صهیونیسم / COVID1948
گزارش اقدام #آتش_به_اختیار بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد در راهپیمایی روز جهانی قدس
"روز جهانی قدس"
اگر در دیدار دانشجویی رمضان 1396 بودید چه نکته‌ای را مطرح می‌کردید؟
غزه مظلوم پیروز شد تصویر روز
بیانیه بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری بابل بمناسبت روز جهانی قدس
روز جهانی قدس
به کدامین گناه؟

تاریخ : سه شنبه 31 تیر 1393 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 452

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: Mighat

فرقی نمی کند، شاید برای سرپوش گذاشتن بر خیانت هایشان در سال 88 و شاید هم به خاطر فشار این روزهای افکار عمومی است که می گویند شعار «نه غزه، نه لبنان» ارتباطی به ما نداشت!

اما در هر حال “صورت مساله” ثابت است و برای فهم عمق خیانت این جماعت در حق «اسلام» و «ایران» و «انسانیت»؛ کافی است سخنان مهم سید حسن نصرالله در آذر 88 را دوباره بخوانیم:

«شعار نه غزه نه لبنان اثر منفی زیادی داشته، بویژه که رسانه ها و ماهواره های غربی این شعار را برای ایجاد ذهنیت منفی (علیه مقاومت) پوشش می دهند. مردم لبنان از ایران انتظار ندارند که اگر اسرائیل علیه لبنان جنگ به پا کرد مردم ایران به آنها کمک کنند، اما مردم لبنان لحظه ای که اسرائیل به ایران حمله کند آنها لحظه شماری می کنند نخستین کسانی باشند که علیه اسرائیل واردجنگ می شوند.

بعد از انتخابات در ایران اتفاقات ناگواری افتاد که موجب خون دل و عزای ما شد و بسیاری افراد از سرتاسر جهان تماس گرفته و گریه می کردند چون ما هویت خودمان را با هویت جمهوری اسلامی یکسان می دانیم.»
1393/05/01 || 11:31


نام ارسال کننده: سیده عامره

منم با جواب آقای مومنی موافقم..
1393/04/31 || 19:14


نام ارسال کننده: علي

عجببببب
الله اعلم
1393/04/31 || 14:11


مطالب گذشته
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل