"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان

به گزارش بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد،مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور 1394 و مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری بابل دیروز-یکشنبه 12/02/1395-در کتابخانه موسسه آموزش عالی طبری بابل برگزار شد.

این مراسم که با حضور ریاست،معاونت ها،مسئولین و کارمندان موسسه و همچنین مسئول و اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بابل و اعضای شورای بسیج دانشجویی موسسه برگزار شد با قرائت قرآن توسط برادر ابوفاضلی آغاز شده و ...

21

 برای مشاهده گزارش کامل مراسم و همچنین گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...

این مراسم که با حضور ریاست،معاونت ها،مسئولین و کارمندان موسسه و همچنین مسئول و اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بابل و اعضای شورای بسیج دانشجویی موسسه برگزار شد با قرائت قرآن توسط برادر ابوفاضلی آغاز شد و پس از آن ریاست محترم موسسه جناب آقای دکتر برنجیان شروع به صحبت کردند.

ایشان در صحبت های خود ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات چندساله ی مهندس روحی-مسئول سابق بسیج دانشجویی موسسه-و خدا قوت به اعضای شورا و فعالین بسیج دانشجویی موسسه،برای وی آرزوی موفقیت کرد و با تبریک به برادر لطفی-سرپرست جدید بسیج دانشجویی موسسه-برای وی آرزوی موفقیت در مسئولیت جدیدش کرد.

همچنین مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بابل-برادر آقایی-بعد از صحبت های ریاست موسسه،ضمن تبریک روز گرامیداشت مقام استاد و تبریک به اساتید حاضر،به تقدیر و تشکر از زحمات آقای روحی پرداخته و ابراز امیدواری کرد که آقای لطفی نیز بتواند با همکاری اعضای شورا فعالیت های برادر روحی را ادامه دهد.

در ادامه،جناب آقای دکتر درطلوعی-از اساتید برتر استان و اعضای هیئت علمی موسسه-به تعریف از ویژگی های اخلاقی و زحمات و فعالیت های آقای روحی پرداخته و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین برادر روحی،در صحبت های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تبریک روز استاد و تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی عزیزان و بزرگواران در جلسه،تاکید کرد که موفقیت های بدست آمده در طول این مدت حاصل لطف خدا و شهدا و حمایت های موسسه و علی الخصوص تلاش و زحمات تمامی افراد شورا و فعالین بسیج دانشجویی موسسه بود و وی ادامه دهنده راهی بود که مسئولین قبلی بسیج دانشجویی موسسه آغاز کردند.

وی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای برادر لطفی،از توانایی های و سابقه ی درخشان وی در شجره طیبه بسیج صحبت کرد و مسئولیت وی را برای اداره ی امور بسیج دانشجویی سنگین دانسته و ضمن تشکر ویزه از اعضای شورا،خواستار حمایت موسسه و همکاری اعضای شورا با وی شد.

روحی همچنین از تمامی همکاران و مسئولین موسسه-خصوصا ریاست و معاونت دانشجویی موسسه- و همچنین تمامی مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی شهرستان بابل در طول مسئولیت خود تشکر کرد و  ضمن کسب حلالیت خواستار ادامه ی این حمایت ها برای موفقیت هرچه بیشتر آقای لطفی شد.

همچنین برادر لطفی ضمن تقدیر از زحمات آقای روحی و همچنین تشکر از بسیج دانشجویی شهرستان بابل بابت اعتمادی که به وی داشتند،اظهار امیدواری کرد که با لطف خدا و شهدا و حمایت های موسسه و بسیج دانشجویی شهرستان و همچنین زحمات اعضای شورا،بتوانند راهی که به همراه برادر روحی شروع کردند،بدون او نیز ادامه دهند.

پس از این حکم سرپرستی برادر لطفی توسط برادر پاسدار،آقای اکبرنژاد-از اعضای بسیج دانشجویی شهرستان-قرائت و توسط ریاست محترم موسسه به وی اهدا شد.

همچنین لوح تقدیر و هدیه ای از سوی ریاست محترم موسسه به برادر روحی به پاس زحمات و سی ماه مسئولیت-پس از قرائت توسط آقای احمدی-به وی اهدا شد.

از دیگر برنامه های این جلسه،برگزاری مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور سال 1394 بود که برادر روحی بعنوان مدیر کاروان از حمایت های ریاست محترم موسسه و معاونت محترم دانشجویی-فرهنگی و همچنین زحمات آقای احمدی-مدیر محترم روابط عمومی و امور فرهنگی- تقدیر و تشکر ویژه داشت و در پایان نیز هدیه ای به رسم یادبود این اردوی فرهنگی-زیارتی-معنوی به این عزیزان از طرف بسیج دانشجویی موسسه و توسط برادر آقایی اهدا شد.

همچنین دانشجوی عزیز،آقای صادق یزدی بعنوان دانشجوی اخلاق سفر انتخاب و هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا شد.

همچنین پس از پاین مراسم و شرکت در نماز جماعت،اعضای بسیج دانشجویی شهرستان بابل در دفتر بسیج دانشجویی موسسه حضور یافته و دیدار وصحبت هایی با اعضای محترم شورای بسیج دانشجویی موسسه داشتند.

لازم به ذکر است به غیر از ریاست و معاونین محترم موسسه-آقای مهندس اسکندری و آقای دکتر شهادتیان- و مدیر روابط عمومی و حراست وسایر مسئولین و کارمندان موسسه و همچنین مسئول و اعضای دفتر بسیج دانشجویی شهرستان و اعضای شورای بسیج دانشجویی موسسه،برادر پاسدار حسین زاده-معاونت طرح و برنامه بسیج دانشجویی استان(و مسئول اسبق بسیج دانشجویی موسسه)- و همچنین برخی مسئولین بسیج دانشگاه های شهرستان نیز حضور داشتند.

یادآور می شود برادر روحی که به علت اتمام دوره ی تحصیلی از این منسب کناره گیری کرده است،از آبان 1392 تا به حال بعنوان مسئول بسیج دانشجویی موسسه مشغول به فعالیت بوده و عضویت در شورای فرهنگی موسسه و همچنین کمیته انضباطی موسسه نیز از دیگر مسئولیت های وی در طول این مدت بوده است.

گزارش تصویری مراسم:

21

22

02

03

05

06

24

25

01

08

23

09

26

27

10

11

12

13

28

14

29

16

30

01

34

31

32

17

33

18

19

20

همین خبر در سایت موسسه-1

همین خبر در سایت هرازِ نو

همین خبر در سایت بسیج دانشجویی شهرستان بابل-1

همین خبر در سایت بسیج دانشجویی شهرستان بابل-2

برای مشاهده فعالیت های انجام شده در مدت مسئولیت برادر روحـی و آرشیو فعالیت ها و گزارش مراسمات انجام شده توسط بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری کلیک بفرمایید.


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 40

درباره : شهدای دانشجو , پـــــــیام تــبریک , اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , جلسه ی شورای پایگاه , اردوی فرهنگی-معنوی راهیان نور , یادواره ی شهدا , کرسی های آزاد اندیشی , مراسمات عزاداری های مذهبی , مراسمات اعیاد مذهبی , بیانیه ها , اردوهای جهادی , افتخار آفرینی اعضای شورا , اردوهای شورا , فعالیت های منعکس شده در سایت های خبری ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
بر میگردم...
اولین سالروز درگذشت مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
*آرشیو فعالیت های انجام شده توسط بسیج دانشجوییِ موسسه آموزش عالی طبری بابل*
تسلیت بمناسبت درگذشت دانشجوی مرحوم
ثبت نام مراسم جشن فارغ التحصیلی سال 1401 دانشجویان موسسه آموزش عالی طبری بابل
خواهر مهد جو ، مسئول جدید بسیج دانشجویی موسسه
هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی/2
بهارِ غایبِ تقویمِ روزگار! ببین چه با طراوتِ ما، سردیِ زمستان کرد

تاریخ : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نویسنده : بسيج خواهران l بازدید : 831

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: سیده

آرزوی موفقیت و سلامتی برای هر دو بزرگوار.
1395/02/14 || 22:02


نام ارسال کننده: سیده عامره

انشالله که هر دوتاشون موفق باشن زیر سایه ی الله باشن.
1395/02/14 || 11:02


مطالب گذشته
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل